ziemowit - 2007-11-16 19:27:25

13 PARSZYWYCH REGUŁ



  1. Sojuszem przewodzi zarząd.

  2. W skład zarządu wchodzi założyciel i prawa ręka.

  3. Członkowie sojuszu aktywnie uczestniczą w grze.

  4. Nieobecności dłuższe, jak tydzień należy zgłaszać do zarządu pod rygorem usunięcia z sojuszu.

  5. Sojusznicy mają obowiązek się wspierać poprzez wspólne ataki i szpiegowanie wrogów.

  6. Odejście od sojuszu bez uzyskania zgody przynajmniej jednego członka zarządu oznacza zdradę.

  7. Zdrajcy i zaciekli wrogowie sojuszu trafiają na czarną listę.

  8. Członkowie sojuszu bez prawa do negocjacji nie mają prawa negocjować z sojuszami.

  9. Członkowie sojuszu bez prawa do negocjacji nie mogą bez pozwolenia atakować członków innych sojuszy, chyba że byli przez nich atakowani.

  10. Graczy nie należących do żadnych sojuszy wolno atakować do woli.

  11. Każdy członek sojuszu ma obowiązek założyć konto na forum i zapoznawać się z ogłoszeniami zarządu.

  12. Zakazuje się natarczywego żebrania. Surowce wysylamy tylko gdy ktoś kogos zlosliwie zjada.

  13. Nie spamujemy wiadomościami do sojuszu

www.realserwer.pun.pl www.animerox.pun.pl www.managerzuzlowy.pun.pl www.tapetynafona.pun.pl www.moonots.pun.pl